flirt 2.0


 Laura Palmer jest wszędzie tu

Wszyscy grali kiedyś w flirt. Teraz jest Cegła, a przynajmniej ja ją mam.


1: ciemność między człowiekiem a człowiekiem 
2: zgasłaś?
3: a ja kocham się na pożegnanie,
4: chyba trzeba nauczyć się mówić plecami.
5: może właśnie one wyryły sobie ścieżkę pod naskórek
6: ignorowanie informacji w nawiasach prowadzi do katastrofy
7: że każde wewnętrzne połączenie jest dziwnie chłodne
8: co to znaczy siąść przy stole z ludźmi, którzy są więcej niż bliskimi nieznajomymi?

9: ciężko mi kochać i ciężko mnie kochać
10: TO KIM MY BĘDZIEMY?
11: jest jeszcze bardzo wcześnie, a ja wiem, że istniejesz. 
12: chorujemy na tą samą chorobę.
13: POD NOGAMI SZUKAM KOŃCA ŚWIATA



14: Zastąp mnie zdaniem które ucieka od początku*



*J. Szychowiak 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

angelene

Jackie and the Balkans